Saturday

                                            Hi november , Assalamualaikum.

For me , november memang bulan yang memang banyak kenangan either It's good or bad. Idk , I've no idea. Firstly 

3 November -

Birthday Along , my sister. Kakak yang paling aku sayang , walaupon selalu gaduh aku tetap sayang dia. Even aku tahu dia sayang kakak aku lebih banyak dari aku. Itu tak penting , I'll always be there for you whenever you really really need someone to talk to. Even though I know aku jenis susah nak paham , Blur. Otak selalu merayau. Tapi , I promise I'll try my best. Happy Birthday along , We loves you.

8 november -

 Lepas birthday along. Tarikh ni hari yang paling aku sedih and always aku tak akan pernah lupa tarikh ni. 8 november 2011 hari arwah aicho pergi tinggalkan aku , sekeluarga. aicho yang always jaga aku lebih dari my parents. Bila aku sakit , first orang yang akan aku cari dia. Bila aku lapar , Aku cari dia. Bila aku balik sekolah , Mesti aku duduk depan pintu aku harap dia ada kat rumah and that day before aku nak pergi sekolah. Aicho pergi tinggalkan aku without any notice. Sampai sekarang aku takboleh terima , Kenapa mesti aicho pergi tinggalkan aku sebelum aku tinggalkan dia. Maybe Allah sayangkan aicho more than I do. Aku redha , Sesungguhnya aku takde satu kuasa pun yang boleh bangkitkan aicho semula.  


Aicho , pakcik amal yang paling amal sayang dalam hidup amal. Aicho baik , Selalu jaga amal. Aicho the only one yang selalu cakap " Tan , ni lawa tak sabar nak tengok amal kahwin. Pakai baju lawa-lawa  , mesti comeel sangat kan? " Still remember that? Aicho tipu , Aicho tak tengok amal either along/angah yang kahwin lagi. Amal selalu doakan aicho sihat kat sana okay? and Ingat tak malam before aicho pergi aicho kata " Siapa nak jaga adik if aicho pergi? " Amal janji kat aicho. Amal jaga adik sedaya upaya amal. Walaupun amal dengan adik selalu gaduh. Amal promise kat aicho amal akan buat keluarga kita jadi rapat semula like before okay? Amal sayang sangat kat aicho. Yes , a lot. 


We loves you - Al- Fatihah - 

1 comment:

The Aisya said...

Jangan buat aku nangis boleh tak? :( You kuat fana sabar k